Aaahapp!

Hahaha okej, min fredag....Kurerar mig framför Jurrassic Park med choklad OCH varm choklad MED grädde, jaa man måste ju tänka på vikten...

Under tiden då jag satt där i soffan, för mig själv....ensam....aloone...aleine...FUCKING miserable...Så ger min katt (ja jag vet, en katt förvärrar min patetiska situation ännu mer men skitsamma, min blogg, min katt...) mig världens mest överlägsna blick, typ som "Fy fa-an vilken jävla toffel du e va??? Springer runt och skriker TGIF och slutar upp som den patetiska lilla fjärten du är? Huh, nu ska jag gå och ha sex med grannkatten, See ya, wouldn't wanna be ya" Sen så gick han ut. Ja, han öppnade dörren och gick ut.

Så aaa, that's pretty much my friday....Och klockan är inte ens 22 än. Och jag befinner mig fortfarande i mitt har-varit-sjuk-och-måste-nu-chilla-röven-för-att-inte-hamna-i-koma-igen-tillstånd
Jag kan verkligen identifiera mig med sewer horse ikväll, kan inte förklara hur mycket...fml

Ha så jävla kul ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0