Tillan!!!

Mellersta syrran är ju i Indien nu och backpackar, och hon ska alltså vara borta i 6 månader...Da FUCK!?
Hon kommer hem i vår och jag saknar henne galet mycket :(
Jag bodde praktiskt taget hos henne hela det här året och att gå från det till complete fucking lonliness haha, drama drama dramaa.

Tänker tillbaka på hennes överraskningsfest vi höll för henne, hon sket på sig när hon kom in och alla skrek! Gryyymt!

Bästa bruden tillerillan

Jag, Aron och Sandra...minns inte riktigt detta.hmm


Fredrik och jag...?


Bonnsa, jag och mika...One of the better ones.
'

En bäver





Kommentarer
Postat av: Tillan

Aw sis saknar dig du ar bast! Ni betyder sa mkt for mig att ni fixade den dar festen, karlek!! HAHA alskar bavern sist!

2010-12-11 @ 13:31:25
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0