SL-trafiken...

Jag vet inte om det bara är jag som stör mig men vafan, vad är grejen med att en del folk sitter och råstirrar på en på tuben?
En kvinna satt mitt emot mig idag och stirrade så mycket på mig att jag var nära på att fråga ifall jag hade nåt i ansiktet...Och när jag snegla tillbaka stirra hon fortfarande, hon tittade liksom inte ens bort!
Jag vet att det är lite jante jante lagen att vi svenskar har såna här "under cover" regler som att man inte ska stirra på folk men wtf, det är grymt obehagligt haha!

Men shit the same, åt sidan med mina i-lands problem! Har shoppat idag för första gången sen augusti typ, felt gooood!
Nu ska jaf knata till barnvakten, tuddilooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0