Hej träningen, long time no seen ey?

Jag har fan inte tränat på över en månad nu, på gym alltså! Shit, jag ska fanimej dit idag haha yeah yeah! 
För er som inte vissteeee så är jag en löpningsfreak och jag ÄLSKAR att springa lopp osv!
I år blev det Tjejmilen och hässelbyloppet! Nästa år blir det Premiärmilen, midnattsloppet, tjejmilen och hässelbyloppet, kaaaanske tjurmilen då man springer i lera WHAHA!

Happ, slutar typ 5 idag woho, bara eeeeen vecka kvar till semester! Men då ska jag iofs jobba lite på lovet men det tackar jag satan för, shit vilken timing detta jobb var för mig! yeeessss..

Äeee nu ska jag ta ur tummen ur röva och get ready to make myself useful..



Kommentarer
Postat av: Rebecca

fy fasiken vad snygg du är människa

2010-12-09 @ 09:07:11
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0