Destination Forks!

Jepp, jag har varit i Twilight Staden ;) Nu i somras faktiskt och jag ÄLSKAR USA! Gryyymt
Vi var I seattle också och herregud va jag shoppade saker!
Vi var uppe i Space needle och såg ut över Olympic Mountains kedjan, bakom dom bergen ligger national parken, regnskogen alltså, sedan Forks! Grym hiking var det! Vi var även uppe vid hurricane ridge som ligger cirka 1800 meter ovanför havsytan, så vi åkte i snötäckta backar mitt i juni^^
Man såg även bort till Kanada där och ååååååååh, jag ÄLSKADE USA! Nästa gång ska jag förhoppningsvis till New York med mamma och pappa, det vore jätte mysigt:)
Karin vid first beach ;)

Underbart vackra Hoh Rain Forest!
Johanna and me In seattlllle, för övrigt Kurt Cobain staden Mhm<3
Nedanför Space Needle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0